eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
  • Data: 2012-11-22 09:43:12
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Henryem" wrote:

    > Nie bądź guma i nie pękaj.
    >
    > Mam 61 lat od roku buduję dom parterowy dla dwojga.
    > Żałuję , że dopiero teraz.

    ;) E no to gratulacje ! :) Dawaj foty :)
    kiki zaraz znajdzie jakieś błędy wykonawcze ;)

    No może mi się zmieni jeszcze :) choć nie sądzę ;).

    Mieszkanie jest po prostu dużo mniej "obsługowe".
    Przy intensywnym życiu zawodowym i dzieciakach w
    wieku szkolnym - na tę chwilę wybieram mieszkanie.

    ps.
    szkoda, że na wielu serwerach (np. news.neostrada.pl)
    nie widać postów wysyłanych za pomocą "aioe.org" - np.
    kikiego - newsy wymierają :(