eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
  • Data: 2012-11-22 11:47:31
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup

    > Plusy są przy bardzo małych dzieciach - to sobie naprawdę chwalę.
    > Jak urodziła się córeczka (w sierpniu, ponad 3 lata temu) to sobie
    > spała całyu dzień w ogródku pod leszczynami ... wózek jedynie nakryty
    > moskitierą - no super - później, jak dzieci starsze - też fajnie,
    > więcej ruchu, własna piaskownica, domek drewniany, huśtawki...

    > Ale w momencie, kiedy zacznie się niedługo podstawówka / zaraz
    > gimnazjum / liceum / studia - nie wyobrażam sobie ciągłych dojazdów.
    > Nie zamierzam być taksówkarzem... i tracić 3/4 "wolnego" czasu
> [...]

    To co tu napisałeś to nie problem wyboru miasto kontra wieś, ale problem
    wyboru odległości od centrum miasta. Z tych samych powodów (dzieci i
    dojazdy) obecny dom ma 10km od centrum, by nie tracić czasu na dojazdy. Jak
    będę na emeryturze to sobie postawię dom 25km od centrum miasta bo dzięki
    temu w tej samej cenie będę miał znacznie większy ogród.

    Dlatego ja bym brał pod uwagę dom blisko centrum kontra dom daleko od
    centrum, a nie mieszkanie blisko kontra dom daleko.

    Pozdrawiam
    Ergie