eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
  • Data: 2012-11-21 19:01:00
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    news:50ad108d$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > wspólnota mieszkaniowa, za Twoje pieniądze wyremontuje sciany na klatce
    > schodowej, ale nie podłogę. wymieni okna w piwnicy na plastikowe, tak żeby
    > wszystko stęchło i gniło. na remont cieknącego dachu nie wystarczy
    > pieniędzy. Dyskoteka u sąsiada na górze, trzaskanie drzwiami na dole,
    > wiertarka z boku. Dziecko na podwórko nie wypuścisz, bo jak chce się bawić
    > "w bandzie" to musi jako wpisowe wziąć kupę psa do ręki.

    Albo kasę będą wymuszać po 5 czy 10zł :-(
    Ale jak w dobrym miejscu, na strzeżonym i ogrodzonym osiedlu to jest
    kulturka. Jedno mieszkanie na kondygnacji po 100-150m2 i dzieci tych ludzi
    jakby kulturalniejsze. Nikt ścian nie sprayuje, nie wywala śmieci na środek
    i aż tak głośno nie było.
    Ja zrobiłem głupotę, trzeba było siedzieć na tyłku :-)