eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieA jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji ! › Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    From: "Aleksander" <f...@f...fake>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Date: Wed, 21 Nov 2012 21:24:41 +0100

    > Marki to świetna lokalizacja. Teraz dojazd jest słaby, ale chyba tylko
    > jakiś
    > kataklizm mógłby zablokować budowę S8. A gdy ona powstanie, śmigniesz
    > autem w kilka minut i jesteś na trasie Toruńskiej. Kupując działkę 5
    > lat temu wybrałem te okolice właśnie dlatego, że będzie dobry dojazd
    > do stolicy.

    Ta no - super lokalizacja ;) - typowa mieścina "przejezdna" - jedna
    droga
    głowna i nic więcej - NIC - nawet mini ryneczku nie ma - dramat.

    Nawet jednej knajpy, do której możesz iść na piwo (jak znajdziesz daj
    mi znać) - swoją drogą to w której części masz domek ? Może chociaż
    prywatnie się spotkamy :) jak coś to zapraszam :)

    Chyba najgorzej zarządzana podwarszawska gmina - dopiero teraz ją
    kanalizują i to też tylko częściowo - lokalne drogi - same dziury,
    zawieszenie
    samochodu prosi się o remont co roku.

    Ten sam burmistrz od lat, który również NIC nie robi.

    Policja, która nie działa - bo niby za mało funkcjonariuszy itd.

    Poczta - sam zobaczysz, jak będziesz czekał na list priorytetowy 2
    tygodnie.

    3 przepełnione przedszkola - do których bez znajomości nie ma szans się
    dostać, itd.

    Jedyny plus - co mnie mile zaskoczyło - to brak kolejek w urzędach.
    Choć w tym mareckim urzędzie to i tak mało co można załatwić - większość
    albo Radzymin albo Wołomin.

    > Jednak większość potrzeb przecież załatwisz w Markach, ewentualnie w
    > Ząbkach, Kobyłce czy Wołominie. Na przykład w Ząbkach powstaje
    > nowoczesny basen, po co jeździć do Warszawy? Te małe miasteczka się
    > rozwijają, to moim zdaniem dobre miejsce do życia. Trochę gorszej
    > jakości cywilizacja, ale jednak cywilizacja :) Z każdym rokiem lepsza
    > :)

    Nie no - jasne - ja przecież nie jestem przeciwnikiem wsi - spędziłem tu
    miło już prawie 4 lata - i doceniam - naprawdę - to że mogę dojechać
    autkiem
    pod sam dom, to że dla małych dzieciaków to jednak super mieć kawałek
    własnego ogrodu ... i dla żonki, co jak już kiedyś wspominałem, pół nago
    może
    się opalać letnią porą... :P - jasne - to wszystko jest i było super -
    ale teraz,
    jak żona wróciła do pracy (po ok 3 latach wychowawczego) z czasem
    zrobiło się krucho.

    Poza tym te pół roku (październik-marzec) to naprawdę mało jest plusów
    domku pod miastem.

    Ale cieszę się, że Ty się cieszysz i masz dobre nastawienie :)
    To podstawa. Ja spróbowałem trochę tego, trochę tego... i ckni mi się
    za miastem... - później pewnie znów mi się zmieni ;) To wrócę na wieś...
    ... zobaczymy.

    Pozdrawiam,
    Aleksander