  • Data: 2009-03-25 09:54:35
    Temat: Re: A kto buduje bez kredytu?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqcr19$o12$1@news3.onet...

    > Co do sprzątania to wydaje mi się że nie jest tak strasznie, może
    > odkurzania więcej. Jak się ludzie cisną w małym mieszkanku
    > to rupieci pełno w kazdym kącie, a w dużym domu każde pomieszczenie
    > ma swoją funkję i jeśli domu za mocno nie zagracimy to i sprzątania
    > nie będzie tak dużo.

    Pieknie opisane, naprawde. Ja pamietam jak sam z architektem opracowywalem
    koncepcje mojego/naszego domu. Tez poszedlem z domem max 120m. Pozniej
    zaczelo sie, gdzie pralka, jakas spizarnia, gdzie taczke bede trzymal,
    kosiarke, drabine? To nie mieszkanie przeciez, wiec takie rzeczy musze miec.
    Jakas wieksza kuchnia z jadalnia, spory salon, pokoj jak rodzina przyjedzie,
    gabinet, sypialnie dla dziaciekow. Wyszlo dwa razy tyle co zakladalem. :-)
    Jakis rok temu jeden z moich sasiadow postawil sobie zakupiony w jakims
    markecie bude, ala domek drewniany na narzedzia obok domu, bo nie miescil
    sie z narzedziami w malej kotlowni, a i garaz nie jakis wielki. Mozna i tak,
    malo na poczatku a pozniej dopiero sie okazuje o czym nie pomyslelismy. Inny
    przedluzyl sobie salon z kominkiem o prawie pol domu w bok, dostawiajac
    wczesniej z drugiej strony garaz. :-) No coz dom mial byc maly, przy
    najmniej na poczatku. Szkoda tylko ze nie wychodzi to taniej, bo projekty,
    przerobki i wieczna budowa.

    > A swoją droga to chciałbym płacić duże podatki i miec dużo
    > do sprzątania ;-))

    Ja wole miec duzo do sprzatania. :-)

    Pozdro.. TK