  • Data: 2009-03-25 10:21:06
    Temat: Re: A kto buduje bez kredytu?
    Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek pisze:

    > Skoro nawinal sie milosnik duzych domow a zawsze mnie to
    > ciekawilo, mozesz powiedziec po co taki duzy dom?
    > Na 330 m2 spokojnie sie zmieszcza z 7-8 duzych pokoi ze 3 lazienkz 2
    > kuchnie,
    > duzy salon, jakis pokoj do pracy. Na 400 jeszcze wiecej. No chyba
    > ze ktos ma 6-7 osobowa rodzine.
    > Rozumiem ze zatrudniacie sprzataczke?
    > Dla mnie dotychczas taka gorna granica rozsadku i uzytecznosci,
    > bylo ok 180 gora 200m2, ale jak widze moje pojmowanie jest
    > zbyt waskie :-) poniewaz z domem 400m2 nie wiedzial bym co zrobic ;-).
    >
    > Pzdr
> [...]
    duży dom daje przede wszystkim przestrzeń do życia. Nie potykasz sie o
    meble czy inne wyposażenie które ludzie na siłę upychają w swoich
    domach. Budując pierwszy dom uczysz się na błędach. Przy drugim już tych
    błędów nie popełnisz. Przykładem niech będzie garaż, na dwa samochody.
    Zwyczajowo ma pojemność dwóch średniej klasy samochodów, a co, jeśli
    masz dwa Vany? Sam wjazd dwoma już sprawia problem a gdzie tu swobodnie
    wysiąść. Drugim powodem niech będzie troska o dzieci, wolę aby miały
    pokoje po 40m2 niż małe klitki po 15m2