    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A kto buduje bez kredytu?
    Date: Thu, 2 Apr 2009 00:28:02 +0200

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:gr0f2h$1j6k$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    > wiadomości news:1acem915sc3m4.dlg@oldfield.org.pl...

    > Moi teściowie mają kuchnię 20m2 i stopniowo zrobili z niej "pokój
    > dzienny" - pojawił się duży stół, wersalka, telewizor. A od szafki do
    > zlewu jest do 4m. IMHO bez sensu jest taka duża kuchnia.

    Moze maja malo pokoi?
    Ja mam cos takiego, dlugie prawie 9m i szerokie ok. 3,5m, kuchnia z
    jadalnia. Kuchnia zajmie ok. 11m^2, a reszta z przejsciem do kotlowni to
    jadalnia. Zabudowe zaprojektowana mam tak, ze kuchnia jest oddzielona
    wyzszym blatem z szafka przy wejsciu do kotlowni Reszta szafek stanie na
    scianach na przeciw siebie. Z jednej strony wysoka zabudowa, z drugiej
    niska. Po srodku krotsza sciana z niezabudowanym oknem. W jadalni stanie
    spory stol i cos w rodzaju nieduzego kredensu. Obok jest wejscie do salonu
    30m^2, a na wprost wejscia do kotlowni i garazu jest wejscie z holu 18m^2.
    Jak ktos lubi przestrzenie to nie widze problemu. Gorzej jak dla mnie, jest
    porobienie miliona malch nikomu niepotrzebnych klitek w ktorych nie ma komu
    mieszkac, ani tez nie ma co trzymac. No ale co komu pasuje.

    Pozdro.. TK