    From: <news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A moze cos takiego zamiast szarpac sie z fahofcami?
    Date: Mon, 5 Mar 2012 10:52:07 +0100

    Użytkownik "budokan" napisał:
    > Śmiech na sali. Ja wybudowałem (własnoręcznie + pomoc ojca) dom
    > 140m2 + garaż za ok. 160tyś w stanie do umeblowania. Dachówka
    > Roben, kocioł Viessmann, okna Aluplast złoty dąb, videodomofon,
    > kominek marmurowy itp. itd. Więc wydanie 150tyś na BARAK to
    > mega głupota. No chyba, że ktoś się zupełnie nie zna i nie umiałby
    > budować domu metodą gospodarczą - to pozostaje BARAK.

    dokładnie, barak za 160tyś to przegięcie, nie dlatego że to barak, bo
    standard takiego baraku jest niejednokrotnie sporo wyższy od standardu
    mieszkania kowalskiego, ale dlatego ze takowy można sobie samemu zbudować za
    20-40tyś z pełnym wyposażeniem,
    po prostu ludzie nie mają już kasy, zaczynają baraki kupować to nasi
    fachofcy teraz baraki budują za kosmiczne pieniądze i z tymi samymi
    fuszerkami;)
    potem będą kartony za 160tyś;(