    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A moze w solary na grzanie wody ??
    Date: Tue, 11 Mar 2014 10:06:17 +0100

    W dniu 2014-03-11 07:56, Myjk pisze:
    > Mon, 10 Mar 2014 22:38:01 +0100, Maniek4

    > Kąpię się raz, czasem dwa razy w lato. Ale wszędzie gdzie przebywam mam
    > klimatyzację, to nie płynę w smród... :P

    Ja jednak wole higiene jak niesmierdzenie.

    > Rozumiem dlaczego piszesz o słonecznym marcowym dniu -- warunki dla
    > udowodnienia tezy pasują. Zatem, żeby było sprawiedliwiej, napisz coś o
    > klasycznym dniu listopad-luty. Mówię o tych 4 miesiącach, 1/3 roku przez
    > który to okres solary NIE PRZYNOSZĄ nic.

    O dziwo w styczniu niejednokrotnie bywa i 15kWh. W pazdzierniku i
    listopadzie mniej, ale 300 litrow wody o temp. 40C nie jest zle.
    Nie prawda jest, ze nie przynosza nic. Przynosza i to niekiedy bardzo
    wiele, ale oczywiscie najwiecej w sloneczny dzien, a tych zbyt wiele nie ma.
    Ja tylko nierozumiem po jakiego grzyba skupiac sie na okresie, ktorego
    praktycznie wogole sie nie analizuje bo wiadomo, ze jest najgorszy? To
    tak jakby drogowcowi powiedzial, ze z budowy drog nie da sie zyc, bo
    zima sie nie buduje.

    Pozdro.. TK