  • Data: 2011-03-04 12:28:06
    Temat: Re: A propo budowania koszmarki
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 11:54, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > zona podrzuciła mi fajną stronkę z koszmarkami
    > budowlanymi,
    > popatrzcie natej stronie tak w połowie
    > na 'mistrza' dachu i blachodachówki
    :)http://raider55.blox.pl/html/1310721,262146,169,17
    0.html?10,1

    Heheheh

    Apropo - ten budynek juz pewnie kazdy zna:

    http://raider55.blox.pl/resource/1111.jpg
    http://raider55.blox.pl/resource/jastrz.jpg

    Jest tu na obecnie szostym z kolei miejscu:

    http://raider55.blox.pl/html/1310721,262146,169.html
    ?1

    Ale nie kazdy wie ze to dom p. J. Godlewskiego - detektywa o ktorym
    ostatnio bylo dosyc glosno - tego ktory zajmowal sie m.in. sprawa
    olewnikow i tego ktorego pod koniec roku aresztowano (potem podupadl
    na zdrowiu - aktualnie jest na wolnosci ale bog wie jak to sie dla
    niego skonczy, do tej pory wszyscy zamieszani popelniali
    samobojstwa)..

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wlamanie-do-domu-dete
    ktywa-olewnikow,1,4167948,wiadomosc.html

    No to sobie poplotkowalem :P
    pozdr.

    --
    Adam