  • Data: 2015-11-08 21:59:00
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 21:44:34 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Na skutek przemarzania gleby.

    Gleba w DZ nie moze zamarzac, jak zamarza to znaczy ze jest za maly DZ.
    Skorupa lodu dookola DZ to wielki blad :)

    > Ale się wydostanie. To nie jest kwestia czy, lecz kiedy, a glikol
    > etylenowy jest mocno toksyczny i taka jest Twoja zakłamana ekologia.

    Jak sie wydostanie?? Przez 2mm plastiku w rurze??
    I po co mialbym go z tej rury wylewac? Ten glikol mnie przezyje.

    > ROTFL
    > Czytałeś kartę charakterystyki?
    > http://www.centrumklima.pl/pliki/certyfikaty/klimaty
    zatory/karta_r407c.pdf
    > A wiesz, że w razie pożaru ten czynnik stanie się groźną trucizną dla
    > Twojej rodziny oraz sąsiadów?

    Betonowe, wykafelkowane pomieszczenie 2x3m w piwnicy z pompa ciepla (
    umieszczona w grubej stalowej obudowie), zamkniete grubymi, stalowymi drzwiami,
    bedzie ostatnim pomieszczeniem, do ktorego bede chcial uciec w razie pozaru :-)

    > Ale rozszczelnienia

    Rury PE? Tylko jak je koparka naruszy. Nie zamierzam wpuszczac koparki
    na teren swojego ogrodu :) Rura PE pod cisnieniem 1bar w gruncie, w ktorym
    nie ma ani jednego kamyczka nie rozszczelni sie chocby nie wiem co :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.