  • Data: 2015-11-10 14:18:18
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 listopada 2015 09:03:28 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > nie wydziwiaj - to państwo tak skonstruowało przepisy a adam tylko je >stosuje.
    Jesli auto bedzie uzywane do celów służbowych wiecej niz w 50% to >bedą straty na
    podatkach (nie odlicze tyle vatu) jeśli nie to będe do przodu. >Panstwo uznało ze
    próg 50% jest w jakis tam sposób dobry. Wiec adam z tego >korzysta legalnie i
    uczciwie.
    To może niech ktoś oficjalnie US zapyta czy żona przedsiębiorcy może jechać do
    fryzjera czy inne zakupy służbowym autem i odliczyć od zużytego wtedy paliwa 50%
    vatu.
    Chociaż w sumie mi to wisi, nie żebym sam był uczciwy i cnotliwy gdzie się da ale jak
    ktoś takie numery odstawia ze auto żonie kupuje wliczając je pewnie w koszty,
    odliczając vaty i sraty to lepiej nakazuje siedzieć cicho. Nie tylko dla samej
    przyzwoitości.
    Pomijam fakt że to takie podkładanie się samemu i proszenie o kłopoty.
    No i ciągle nikt mnie nie przekonał tak po ludzku dlaczego jazdy Adama żony są bez
    vatu(czy tam z 50%) a ja tankując auto mojej żonie płace 100%vat.
    Dyskryminacja jakaś;)