    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ALARM i jego zaprogramowanie
    Date: Mon, 18 Jul 2011 09:33:33 +0200

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:ivvima$ijk$1@opal.futuro.pl...
    > Nie chodzi mi o jaki alarm, bo to bez znaczenia. Nie uzywajcie nawet nazw
    > ani producentów.
    > Chodzi mi tylko czy bawicie się w wiele stref indywidualnie uzbrajanych?
    > Np garaż osobno z dołem i osobno z przedpokojem i na górze też jakaś
    > strefa czy dwie.
    > Zaprogramowałem sobie kilka stref i teraz jestem ich niewolnikiem :-)
    > Chyba wywalę te ustawienia do diabła i zostawię parter na 1 strefie i albo
    > wszystko będzie off albo armed.
    > Teraz trzeba sprawdzać czy można wejść tu czy tu, bo zaraz dzwoni Security

    Ja mam jedną klawiaturę przy drzwich wyjściowych i jedna na piętrze koło
    sypialni.
    Jak wychodzę z domu to włączam alarm klawiatuira przy drzwiach wyjściowych i
    wtedy jest "zazbrojony" cały budynek. Jak jestesmy w domu to wieczorem przed
    snem uzbrajam alarm klawiaturą przy sypialni i wtedy "zazbrojony" jest tylko
    cały parter bez piętra.

    I tak to działa juz od 3 lat i jest ok. Chociaż ostatnimi czasy często
    zdarza nam się nie zazbrajac alarmu. W sumie okolica spokojna i alarm
    zrobiem raczej na czas budowy a teraz jest bo jest.

    Krzysiek