  • Data: 2010-10-15 06:21:41
    Temat: Re: Akumulatorki AA i AAA z ladowarka - ktore
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Muszę kupić zestaw akumulatorów wielkości AA oraz AAA.
    >
    > Które z dostępnych na rynku firm sa godne polecenia i zakupu?
    >
    > Czego używacie - czego się wystrzegać - co warto kupić?

    Polecam :
    - ładowarka BC-900
    - Akumulatorki AA 2800mAh i AAA - Fujicell (są na Allegro)

    Często widuję zdjęcie BC-900 + 4akumulatorki AA - na wyświetlaczu
    BC-900 widać testowaną pojemność bardzo bliską 2800mAh
    jeszcze nie udało mi się samemu uzyskać takiego efektu ale akumulatorki
    oceniam dobrze.

    Działają przyzwoicie w aparacie foto. , pilotach, kolejce
    DUPLO, samochodzie zdalnie sterowanym, latarkach, radiach itp.
    i mam ich chyba około 25szt przez kilka już lat - polecam
    nie zawiodłem się na żadnej sztuce

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl