  • Data: 2011-05-05 05:54:54
    Temat: Re: Antena TV-SAT na elewacji?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest podstawa prawa budowlanego do usunięcia profesjonalnie zamocowanej
    > anteny TV-SAT do elewacji budynku? Blok 10pieter, my na p. 6. Wspólnota
    > właśnie zmieniła zdanie i chce demontażu ze ścian i montażu na balustradach
    > balkonów -kpina! Kilka metrów od ściany, większa siła wiatru, zasłanianie
    > widoków, itp., itd.

    Oczywiście jest podstawa ...

    Zniszczyłaś elewację bloku ...

    Tak naprawdę wspólnota powinna jeszcze domagać się naprawy elewacji i
    odtworzenia do stanu pierwotnego ...

    Jak ja kupowałem mieszkanie to od razu pytałem się czy mogę zamontować
    antenę. otrzymałem zgodę ale z warunkiem że antena będzie zamontowana
    na balkonie i nie będzie montowana na elewacji bloku ...
    Kupiłem długi wysięgnik i zamontowałem z boku balkonu , nie niszcząc
    elewacji ...

    Tyle że większość ma to gdzieś i montuje jak chce nie zważając że
    niszczy elewację bloku ...