  • Data: 2009-09-02 13:42:13
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to są wspólczesne czynszówki?

    Pomijamy temat dojazdów, bo jak wcześniej pisałem można kupić działkę
    w samym Krakowie i nie tracić na dojazdy, zamiast budować dom 300m2,
    wybudować
    mały 120m2.

    Współczesne czynszówki, kolega z pewnością miał na mysli czynsze utrzymania
    nowego mieszkania, (co przecież nie problem się domyśleć?...)

    przykładowy koszt utrzymania mieszkania 60m2 w moim mieście to czynsz 500zl
    na rodzine 2 osobową
    w tym są śmieci sprzątanie klatki i woda zimna + ogrzewanie, za które jest
    dopłata każdego roku, sięgająca nawet do 1000zł(chore nieuczciwe podzielniki
    ciepła).
    Wychodz prawie średnio 7tys

    Ogrzanie domku 120m2 za cały rok to koszt, w zależności od ogrzewania 2tys
    do max 5tys + smieci 50zł miesięcznie + woda 30zł miesięcznie.
    + podatek 150zł/rocznie

    roznice mozesz sobie odkladac na drobne remotny zewnętrzne raz na 10lat

    pomijam prąd w obu przypadkach.

    dodatkowo uwzględnij wartość obu nieruchomości
    w mieście