eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2fRe: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-13 00:00:42
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-12 o 17:43, Kris pisze:
    > Wytłumacz proszę czemu kocioł ma taktować skoro ma modulację płomienia palnika?

    Szkoda moich palców na tłumaczenie, bo i tak tego nie zrozumiesz. Aby to
    zrozumieć trzeba znać podstawy fizyki ze szkoły podstawowej.

    Dlatego przyznaję Ci rację. Dla Twojego, najwspanialszego na świecie
    kotła, który nie  musi znać podstawowych praw fizyki i potrafi załamywać
    czasoprzestrzeń, najlepszym na świecie jest zasobnik poziomy z podkową i
    nie ma lepszych. Dotyczy to oczywiście tylko i wyłącznie Twojego kotła i
    Twojego zasobnika.