eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2fRe: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-13 08:46:40
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Zapewne Twoje doświadczenie z >tymm kotłem jest znacznie >większee od mojeg

    Zaryzykuję stwierdzenie że Twoje doświadczenie z kotłami Termeta jest znikone
    Odkąd nasza gmina wprowadziła dopłaty 30% do wymiany śmieciucha na gaz plus dodatkowo
    jeszcze dopłaty z czystego powietrza mnóstwo osób u nas masowo wymienia śmieciuchy na
    gazowe.
    Gościu który u mnie taką wymianę robił mówił że przez kilkanaście ostatnich miesięcy
    praktycznie 90% jego robót to jednodniowe strzały typu wywala śmieciucha wstawia
    gazowy.
    Bodajże w listopadzie zadałem tu pytanie czy mój zasobnik będzie działał z kotłem
    gazowym Odpowiedziałeś że nie bardzo bo taktowanie itp
    Przekazałem tą informację mojemu instalatorowi i zrobił duże oczy.
    Jak twierdzi nie miał jeszcze sytuacji żeby sprawny poziomy zasobnik który do tej
    pory działał ze śmieciuchem odmawiał współpracy z kotłem gazowym.
    Ps

    Ilu klientów naciągnąłeś na niepotrzebne koszty związane z wymianą sprawnego
    zasobnika poziomego na taki który działa z kotłami acv?