eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2fRe: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-13 00:05:52
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-12 o 17:39, Kris pisze:
    > Model kotła podałem, typ, wielkość itp zasobnika również
    > Potrzebujesz jeszcze jakieś dane żeby ocenić dlaczego u mnie w praktyce działa a wg
    teoretyka* użytkownika działać nie ma prawa?
    > Co za dane potrzebujesz- pytaj w wiare możliwości podam.
    > *Ja ten kocioł mam w kotłowni od kilku miesiecy a użytkownik pewnie taki kocioł
    tylko w sklepie widział.

    Zapewne Twoje doświadczenie z tym kotłem jest znacznie większe od
    mojego. Cóż może znaczyć moje kilkunastoletnie doświadczenie w montażu
    oraz serwisowaniu kotłów gazowych wobec Twojego doświadczenia. Zapewne
    nie jestem nawet godzien Ci mówić "mistrzu".