  • Data: 2010-01-28 19:37:33
    Temat: Re: Awaria CO
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> napisał w wiadomości

    > No to gratuluje, ja za taka okolicznosc musialem z sasiadami gazociag
    > projektowac i budowac. Gazownia go sobie pozniej wziela i jest jej. :-)
    > Rozwaz w kazdym razie te mozliwosc.

    Jakoś nie mogę przyzwyczaić się do temp 18-19 st., a na taką tylko
    byłoby mnie stać na gazie. W tej samie cenie na miale mam (miałem)
    spokojnie 22-24 st. Dopalać kominkiem też nie chcę, bo nie lubię ;)
    Zastanawiam się tylko nad wykorzystaniem gazu w kuchni ewentualnie do
    wspomagania kotła stałopalnego, gdy ten np zgaśnie.

    JareK