  • Data: 2022-01-10 09:43:33
    Temat: Re: Awaria pompy ciepła
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-01-09 o 21:34 +0100, Irek.N. napisał:

    > Spoko, jeżeli jesteś w stanie odbudować stratę w rozsądnym czasie.
    > Ja nie wyobrażam sobie utraty hali produkcyjnej czy chociażby domu i
    > próby odbudowania z oszczędności.

    Dom można łatwo odbudować, lub po prostu postawić nowy. Gdybym
    natomiast miał halę produkcyjną, to bym ubezpieczył - bo to już
    narzędzie produkcyjne, którego sam przestój może być wymierną stratą, a
    ew. szkody wynikać mogą z cudzego niedbalstwa (np. pracowników), na
    które wpływ mam niewielki. Zresztą lokal handlowy mam ubezpieczony,
    właśnie z tych powodów.
    Moja wypowiedź dotyczyła raczej prywatnej sfery życia.

    Mateusz