  • Data: 2022-01-10 11:33:40
    Temat: Re: Awaria pompy ciepła
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-01-10 o 11:26 +0100, Cavallino napisał:

    > Ale z reguły mamy pojedyncze sztuki ubezpieczanych rzeczy i bardziej
    > opłaca się dać zarobić firmie ubezpieczeniowej za wzięcie ryzyka na
    > siebie.

    Różnorodność rzeczy nie ma tu znaczenia, liczy się tylko ich
    wielokrotność i sumaryczny koszt ubezpieczenia.

    > Dlatego tego trzeba pilnować....

    W takim wypadku musiałbym dwa razy do roku zapraszać kominiarza, żeby
    podpisał mi papierek, za każdym razem czas, telefony i kilka stów.

    Do PC podobnie, i pewnie do kilku innych rzeczy też. Czyli dodatkowy
    stres, czas i koszty - tylko po to, żeby "w razie czego" TU łaskawie
    coś wypłaciło... Mi szkoda życia, ale każdy ma swoją filozofię.

    Mateusz