  • Data: 2022-01-10 11:46:07
    Temat: Re: Awaria pompy ciepła
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne. Ale jeśli faktycznie ci się to zdarza, to coś robisz nie tak. :)

    Owszem - kupuję agd na przykład....

    > Od tego są gwarancje, rękojmie, i tym podobne twory.

    Gwarancja na kradzież samochodu, czy na spalenie domu?

    > Moja pralka ma dobre 8 lat, kuchenka 4 albo 5, komputery ponad 10,
    > lodówka 5... Nic mi się jakoś tragicznie nie psuje...

    Poczekaj aż ją wymienisz.....
    Względnie płaciłeś za nią ze 4 razy więcej niż ja...

    > Nie jesteś konsekwentny - najpierw piszesz o życiu na kredyt, a potem o
    > jakichś "majątkach"...

    Nie o życiu, tylko o domu.

    >Złośliwie zaproponuję więc odmienną tezę: jeśli
    > nie stać cię na wymianę popsutych gratów, to żyjesz ponad stan.

    Zgadza się.
    Ale nie będę czekał 100 lat żeby uzbierać na dom, bo mi pis i tak kasę
    inflacją zabierze.
    A jakby nawet nie, to i tak nigdy bym się nie doczekał, bo mógłbym go
    kupić gdybym zarobił na dwa, tak żeby mógł się spalić....

    Wolę wziąć na niego kredyt (w sensie wziąłem 20 lat temu) i go
    ubezpieczać za 100 zł miesięcznie....
    Akurat na obsługę kredytu i ubezpieczenie mnie stać, więc nie ma powodów
    dla których miałbym mieszkać w bloku....