  • Data: 2022-01-10 13:15:39
    Temat: Re: Awaria pompy ciepła
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-01-10 o 03:32 -0800, uciu napisał:
    > może masz ubezpieczenie?
    >
    > PZU daje na naprawę 10% kwoty ubezpieczenia.
    > Ubezpieczałem w tamtym roku PC + PV (taki mieli pakiet - nie można
    > było tego rozdzielić) Były 3 opcje chyba 30-40-50k pln i tam masz, że
    > jest też ubezpieczenie od awarii na 10% wartości.

    Nie za bardzo rozumiem, na czym to ma polegać. Czyli jeśli nastąpi
    awaria, której naprawa kosztuje 50% wartości pompy, to TU zwróci tylko
    10%? (pod warunkiem dopełnienia przeglądów, instalacji przez fachowca z
    papierkiem, itd)

    Nie znam się na tym biznesie, ale w takiej sytuacji ja nazywałbym to
    raczej ubezpieczeniem 3-4-5K a nie 30-40-50...

    Przypuszczam też, że "wartość PC" to nie "cena zakupu", tylko jakaś
    rynkowa wartość, która co roku spada?

    Mateusz