  • Data: 2022-01-10 16:31:13
    Temat: Re: Awaria pompy ciepła
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W czystym kominie to nie nastąpi.

    > Tzn. kupiłeś jakąś rozszerzoną gwarancję i akurat się przydała? Dwa
    > razy? No to gratuluję, widać szczęściarz jesteś. :)

    Dopóki nie zacząłem kupować samochodów z dalekiego wschodu to każda się
    przydawała....
    Jak tylko mi się gwarancja kończyła w innych przypadkach, to rachunki za
    naprawy szły w górę do 1000 zł miesięcznie...

    > 9.

    W Polsce tak nie zrobisz.
    Za mała różnica między zarobkami i wydatkami.
    No i jakbym miał 9 lat czekać i od gęby sobie odejmować, to podziękuję.
    Wolałbym przez te 9 lat względnej młodości korzystać z życia, jeździć po
    świecie, a kilkaset zł miesięcznie odsetek mnie nie zbawi.

    W imię czego miałbym to wszystko sobie zostawiać na emeryturę, gdy już
    nie będzie mis ie chciało nigdzie jechać?