  • Data: 2012-02-16 09:11:55
    Temat: Re: BB -- czyli buty z Baty
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli w jakimś ustroju oszustwo jest dopuszczalne
    > prawnie, prawnik tego nie zmieni, chyba że prawnik
    > w parlamencie.

    Pisałeś cos o łamaniu umowy. Od tego powinny być sądy.
    Kupiłeś buty czyli zawarłeś umowę - jeśli sądzisz, że Cię oszukano, złamano
    warunki umowy - bierzesz prawnika i idziesz do sądu.
    Nie powinno być żadnych odgórnych regulacji. Wszystko powinno się zamykać
    pomiędzy kupującym i sprzedającym. To rynek, silna konkurencja wymusza
    podnoszenie jakości usług. Ten kto ma klienta w dupie odpada z gry. W
    warunkach silnej konkurencji masz wybór!

    > Ja używam języka polskiego. Jeśli Ty tego języka nie
    > znasz, to raczej nie porozmawiamy ze sobą w tym języku.

    Możesz spróbować po ang. jeśli będzie w tym jakaś logika.
    Piekarz, który truje idzie do pierdla. Kompletnie niejasna jest dla mnie
    logika przedstawiona w Twoim wywodzie. Nic z niczego nie wynika.

    > Samoregulacja jest dosłownie wszędzie. tak zwane sprzężenie zwrotne
    > ujemne.\

    Ale ja mam na myśli gospodarkę, która jak wiadomo (a może nie?) jest
    sterowana i ma niewiele wspólnego z wolnym rynkiem.
    Dodam dla ścisłości, że mam na myśli Polskę.

    > Wówczas zapanują handlarze narkotyków.

    A może handlarze np miodem? Kto wie...
    Ważne, że w kapitalizmie (nie korporacjonizmie) panuje zawsze KONSUMENT!
    Jest silne państwo, które broni własności prywatnej i wolności...
    Zajmuje się niewielkim wycinkiem ale robi to dobrze bo są na to pieniądze.

    > To najbardziej sprawiedliwy system.

    No i co z tego?

    To z tego, że gdyby nastał to byłoby sprawiedliwiej :-)
    To proste.