  • Data: 2012-02-16 12:09:55
    Temat: Re: BB -- czyli buty z Baty
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > 0. W tej chwili nie rozmawiamy o butach.
    > 1. Nie mogę włóczyć się po sądach z każdą parą gówna.

    Nie chcesz, nie możesz - Twoja sprawa.

    > Więc niech mi urzędnicy (choćby rzecznik konsumentów) oddadzą
    > pieniądze, które ode mnie zabrali w formie podatków. Podobnie
    > z parlamentarzystami, którzy zbudowali prawo -- na przykład
    > ustawę antybublową.

    Słusznie. Po zlikwidowaniu zbędnej państwowej pieczy powinno się obniżyć
    podatki.

    > W takim razie -- po co komu państwo?

    Pisałem już w poprzednim poście.
    Potrzebna jest szczątkowa administracja, policja, sądy, wojsko.

    > Po co ten pierdel i kto tam wyśle piekarza?

    Ale co tu jest niejasne?
    Jeśli ktoś łamie prawo to spotykają go konsekwencje.

    > Zawsze?

    Jeśli coś mówię to nie mam na myśli marginesu, wyjątku bo taka rozmowa nie
    ma sensu.

    > A co to ..silne państwo''?
    > I co to za wycinek?

    pisałem wyżej.

    > Ale komu i do czego potrzebna jest sprawiedliwość?

    Cywilizowanemu społeczeństwu. Do wolności.