  • Data: 2009-03-08 20:08:17
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > W garazu chyba malo miejsca na silowniki, w bramie wiazdowej jak
    > najbardziej, ale moim zdaniem to ani prosciej ani wygodniej.
    W garażu to tylko segmentowa!!!

> [...]
    > zatrzymuje sie, jak ktos/cos przejdzie miedzy czujnikami. Przy wyjezdzaniu
    > lapie sie na tym, ze jak przewiduje szybkosc otwierania bramy podjezdzam
    > do niej powoli, a ta nagle sie zatrzymuje. Jezeli podjedzie sie szybciej,
    > to mozna sie nieco zdziwic nagle zatrzymanym skrzydlem, ktore do tego
    > lekko sie "macha" po gwaltownym zatrzymaniu. Malo brakowalo, a stracil bym
    > lusterko. Brama przesuwna tak nie zaskakuje, ale co kto lubi. Ja wole
    > przesuwna i nie musze myslec o radzeniu sobie z odsniezaniem,
    > przestawianiem zostawionych zabawek dziecka i czego tam jeszcze.

    Są to jakieś niebanalne argumenty, jak je czynam to juz zaczynam się
    przekonywac do odsuwanej, ale mimo wszystko chyba jednak zaryzykuję z tymi
    skrzydłami. Czujniki w przejeździe to chyba cos zbędnego w takiej bramie. Co
    one miałyby niby dawać? Jak stoi auto w bramie zeby jej nie zamknąć? Jak
    dotknie auta to stanuie tak czy siak, podobnie jak segmentowa w garazu, choć
    tam czujnik już sobvie łatwiej wyobrazć w świetle wjazdu.

    --
    Mariusz