  • Data: 2019-07-15 12:06:14
    Temat: Re: Balkon w domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 11:45:40 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Przeczysz sam sobie.

    Nie przeczę
    > Zachwalasz balkon a w przyszłości planujesz parterówkę (jak żyć bez balkonu :> )
    Parterówka kontra dom z poddaszem to temat na inną dyskusję
    Póki co mamy dom z poddaszem i ma to swoje wady i zalety. A jak dom z poddaszem i
    jest możliwość sensownej lokalizacji balkonu(bo z widokiem np. na ruchliwą ulice to
    trochę chyba bez sensu balkon) to wg mnie warto. Koszt na etapie budowy pomijalny a
    zalety z posiadania są
    Nasz następny będzie parterówka i tam oczywiście balkonu nie będzie