  • Data: 2016-02-27 20:37:43
    Temat: Re: Bateria termostatyczna - problem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 lutego 2016 13:36:19 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > PS. Idę o zakład że jak bym miał miękką wodę to by wytrzymała kilka lat
    > i ta za 150zł.
    Ot to. Te droższe to tylko dopłata za marketing nic więcej.
    U mnie woda idealna- czajnik w którym od 7 lat dwa razy dziennie gotujemy wodę na
    kawę w środku jak nowy.
    Termostatycznej baterii nie mam bo i nigdy nie miałem i nie czuję potrzeby mieć.
    Sąsiad ma taką z marketu jak sie wprowadzał w 2008 to za niewiele ponad stowę kupił.
    Działa do dzisiaj. Ale to dzięki naszej wodzie zapewne. Od lat wodę u nas z kranu
    bezpośrednio piję. I żyję. Ok 1,8zł za m3 płacę.