    From: "Lipo-hey" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Baterie Deante - opinie
    Date: Sun, 15 Feb 2009 21:00:43 +0100

    Dom remontowałem w 2003 roku i wtedy kupiłem Dante.
    W tym roku musiłem wymienić jedyną baterię kuchenną Dante. Przyczyny:
    - mimo dwukrotnie wymienianej słuchawki, ciekło ze słuchwki, uszczelki i
    deliktnie z wężyka
    - deliktanie ciekło gdzieś z samej baterii.
    Poza tym słaba regulacja, leci gorąca woda, obrócisz dzignię o 15 stopni i
    leci lodowata? W kuchni gdzie się zmywa dobra regualcja to podstawa.
    Ja bym nie polecił, kupiłem tym razem Franke. Żadna rewelacja ale zobaczymy.
    Natomiast Grohe i inne markowe to koszt prawie 8 razy większy do Danet ,
    jakiś kosmiczny, za tyle nie kupię baterii. Ale może opłaca się wymieniać
    danet co cztery lata niż kupić jedną na lat 20.
    Wszystko kwestią wyboru

    Robert