  • Data: 2009-04-25 13:23:17
    Temat: Re: Baterie słoneczne.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gstevu$b5u$1@news.onet.pl...

    > I tu sie mylisz
    > z aktualnej oferty firmy wspolpracujacej
    > od 12 tys. do max 30 tys.
    > komplet z pionowym odwiertem

    To nie ja sie myle, to sa ceny firm w ktorych znam ludzi i tym sie zajmuja.
    Malo tego, robili mi wstepna oferte.
    To co piszesz jest zachecajace, ale jakos malo realne patrzac na oferty
    chocby firm wiercacych kolektory pionowe. 1m to ok. 80zl, a trzeba ok. 200m.
    Do tego sama markowa pompa to koszt co najmniej 20 tys., no chyba ze tzw.
    garazowa. Gdzie w tym glikol, robocizna to nie wiem. No ale nie twierdze ze
    nie. Po prostu takie ceny to wyjatek.

    Pozdro.. TK