  • Data: 2009-04-26 11:52:31
    Temat: Re: Baterie słoneczne.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gt0tmc$1un$1@news.onet.pl...

    > no ja wiem masz jakieś pytania?

    He, no wiem ze wiesz, ja mniej wiecej tez wiem. :-) Hana pisal o koszcie z
    odwiertami pionowymi za max 30tys. podajac jakby przyklad Twoje rozwiazanie
    i do tego sie odnioslem.
    Przy okazji, liczyles napewno koszty ogrzewania tym. Ciekaw jestem jaka
    kwota zamknales ostatni sezon, jakiej powierzchni dom i czy jest to
    rozwiazanie konkurencyjne kosztowo w stosunku do gazu?

    Pozdro.. TK