  • Data: 2010-01-28 12:00:00
    Temat: Re: Będzie kanalizacja!
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hjru1s$c94$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Pippi):

    > Taaaaaa...
    > U nas dokończenie kanalizacji było w planach na 2007 r. (ulica
    > skanalizowana
    > była do końca zabudowań, potem czekali aż się następni pobudują by
    > dokończyć
    > ten niecały kilometr). Przynajmniej takie warunki dostaliśmy w 2005 r.
    > przy
    > rozpoczęciu budowy.
    > W 2006 nastąpiła era komitetu i wpłata udziału. Dostaliśmy pozwolenie na
    > tymczasowe szambo aby móc się wprowadzić.

    Można się też i u nas spodziewac opóźnien ale jako że środki są z UE i nie
    ma mowy o jakichkolwiek komitetach
    musi być zrobione do 2012.

    > Na kilka dni przed Wszystkimi Świętymi położyli łaty z asfaltu.
    > Jakieś braki w dokumentacji czy inny czort i dalej nie mogę się podłączyć
    > do
    > rury a mam do pokonania odcinek ok 3 m...

    Szczęście w nieszczęściu u nas bo na odcinku kilometra nie ma asfaltu tylko
    droga żwirowa.
    Asfaltu drogowcy nie chca położyć pomimo wielu petycji znaczących w mieście
    osobistości które tu mieszkają. Drogowcy o asfalcie nie chcą słyszeć dopiero
    jak zrobi się kanalizę.
    W sumie racja.

    Marek