  • Data: 2010-03-07 20:47:23
    Temat: Re: Beton i olej jadalny
    Od: fenzyyy <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > materiału na beton zażyczyli sobie 3 litry oleju jadalnego. Chcą tym olejem.

    Hej.
    pracuje ponad 2 lata przy betonach za granicą.
    Tutaj do szalunków także systemowych peri czy hunnabeck stosuje się
    specjalny olej .
    Myslę że olej jadalny tak samo sie nadaje .
    Po oderwaniu szalunków jeśli zażyczysz sobie jakieś malowanie czy
    inne cuda
    będziesz mógł zmyć pozostałości przy użyciu detergentu i
    ciepłej wody(sprawdzony sposób) .
    Żaden problem. ja na twoim miejscu zgodziłbym się z miszczami :]
    pozdr.