eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-12-02 12:36:22
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-01 12:51, Adam wrote:
    > Jak to sprzyja wolnosci - kaza Ci jechac prawa strona i 140km/h, a Ty
    > przeciez bys chcial gnac pod prad 300km/h :)

    Ustalanie ogólnych zasad (np. ruch prawo/lewostronny) sprzyja wolności.
    Napisałem to aby podkreślić, że pewne zasady są konieczne aby można było
    wolność niejako realizować. Niestety dosyć masowo zasady te mylone są z
    tymi, które w bezpośredni sposób wolność ograniczają.
    Nie wiem po co jednak poruszyłeś kolejny problem jakim jest ograniczenie
    prędkości - żeby zaciemnić dyskusję?
    To ma być jakaś analogia do palenia w prywatnym lokalu?

    Ten drugi to wlasnie taki
    > palacz ktory stwarza realne zagrozenie zdrowia i zycia, dlatego zabrania
    > sie jezdzic 300km/h pod prad :)
    > pozdr.

    Wszystkie analogie, które podasz będą złe bo nie uwzględniasz (nie
    rozumiesz?) podstawowej różnicy między przestrzenią *prywatną* (lokal) a
    wspólną (ulica/chodnik).

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info