  • Data: 2016-11-25 18:12:49
    Temat: Re: Bieda-GWC z baniaka CWU
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Nov 2016 10:29:23 +0100, Pete napisał(a):

    > Rozumiem pytanie retoryczne.

    Niby tak, ale w tym układzie nie wolno o tym zapomnieć, bo będziesz mieć w
    kanałach syf aż strach.

    > Jak ktoś nie lubi po plecach to włącza obieg przez wymiennik.

    No to wyrzucamy na zewnątrz czy nie? Bo czepiam się właśnie tego pomysłu.

    > Nie przesadzajmy. Powietrze ma niskie ciepło właściwe, dużo go nie ucieknie

    Tak, ale przepychasz go sporo. Wydajny wyciąg musi ciągnąć kilkaset m3/h, a
    z tego się uzbiera co najmniej 2-3zł albo i więcej podczas gotowania.

    > ?
    > W wejście sterujące tą opcją możesz podłączyć dowolny układ sterujący.
    > Może to robić nawet wtedy, gdy zaświecisz światło w kiblu :P

    Mam na myśli automatykę siedzącą w samej centralce, bez konieczności
    doprowadzenia sygnałów w zewnatrz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl