  • Data: 2009-06-04 04:43:14
    Temat: Re: Blat kuchenny z granitu
    Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wpuścić? Przeciez na pierwszy rzut oka widać różnicę
    > (specyficzna ziarnistość granitu jest zawsze widoczna -
    > marmur ma inną strukturę) a i kamieniarz raczej się zna -
    > nie wiem, gdzie widzisz niebezpieczeństwo.

    Dla ciebie, dla mnie i wielu jest oczywiste, ale nie dla
    wszystkich. Ale skoro tak twierdzisz to nie będę polemizował.
    Wystarczy poczytać lub posłuchać jak to czasami mówi się o
    czarnych granitach. A kamieniarz? Wielu się zna, a na pewno
    wielu powinno znać, co nie znaczy, że wszyscy z nich wiedzą co
    szlifują. Dla nich ważne jest, że potrafią to oszlifować i jak
    to oszlifować, a nazwa nie musi być znacząca. Trochę z innej
    beczki, ale swego czasu szlifowałem granat do pierścionka u
    pewnego fachmana od kamieni szlachetnych, który też powinien się
    znać. Zapytałem czy podejmie się wyszlifować ten kamyk.
    Odpowiedział, że bez problemu. Dla pewności zapytałem czy zdaje
    sobie sprawę, że granaty są bardzo twarde i znowu usłyszałem, że
    oczywiście. Przy odbiorze oszlifowanego oczka (skądinąd dobrze
    to zrobił) usłyszałem mniej więcej: "panie, co ja się z tym
    kamieniem namęczyłem, nie myślałem, że to takie twarde".

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)