eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic? › Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    From: Artur <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    Date: Tue, 19 Oct 2010 08:46:06 -0700 (PDT)

    On 18 Paź, 23:05, "Evanduril" <m...@m...org> wrote:
    > Witam. Od 31 lat, z 2 letnia przerwa mieszkam w bloku, do tej pory nie bylo
    > takich problemow, pojawily sie w zeszla zime.
    > Mianowicie przez szyb wentylacyjny, w ktorym zamontowany jest wywiew, wwiewa
    > zimne powietrze z dworu, a przeciez powinno byc inaczej. W poprzednia zime w
    > lazience mialem 12 stopni, a w samym mieszkaniu w okolicach 15.
    >
    > Najwyrazniej niepoprawnie dziala caly ciag grawitacyjny, czy jak to sie tam
    > nazywa. Problem rzekomo stanowic maja nowe okna, tylko ze one maja specjalne
    > szczeliny i jak najbardziej przepuszczaja powietrze, wiec ruch z domu na
> [...]
    Witaj.
    W bloku jak to w bloku ;-)
    Sprawdź proszę czy rewizję do komina masz na dole zamkniętą ( to tam
    gdzie czyści kominiarz w piwnicy ;-))) zdarzają się MacGay..... którzy
    je otwierają bo... "wtedy jest chłodniej ziemniaki tak nie
    rosną" ;-))) - najlepszy teks jaki słyszałem w swojej karierze ;-)))
    i pytanie nr 2 czy czujesz jakieś dziwne wyziewy z szybu nieraz ???
    istnieje opcja że ktoś w ciągu zamontował sobie wiatraczek taki na
    przykład z casto.... i zaburzył cały ciąg wentylacyjny.
    W końcu obieg powietrza wymuszony czy grawitacyjny, dla niektórych z
    sąsiadów w bloku to nie stanowi bo ważne że jak ja palę to mi w
    mieszkaniu nie śmierdzi, a że sąsiadowi nie palącemu tak - cóż takie
    życie z tymi kominami ;-)))))

    Artur
    http://www.gotoweparkiety.pl/