eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic? › Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
  • Data: 2010-10-19 21:52:16
    Temat: Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Bogdan Slusarczyk" <b...@o...pl> wrote in message
    news:i9l38g$p0a$1@news.onet.pl...

    > Biorąc pod uwagę moje boje z administracją i wentylacją, dodatkowo na
    > parterze czyli w sumie w najlepszym wydawałoby się miejscu, to czarno to
    > widzę :( ale trzymam kciuki.

    ja też czarno widzę. ja mam 1 komin, 1 kanał wentylacyjny po 12m długości,
    może więcej i czerpnię.
    Czasem sie uprze i leci w przeciwną stronę, a pomieszczenie kotłowni
    hermetyczne z drzwiami z uszczelkami.
    Nie ma na to siły i nie mam pomysłu.

    Paskudne są kominy ceglane. jak zrobi się cofka przy -20 stopniach to sciana
    z kominem przemarznięta pod podłogi. Myślę, że te kominy kiedyś zatkam i
    zrobię mechaniczną.
    Na zimę zamykam anemostaty.