  • Data: 2010-08-02 09:45:23
    Temat: Re: Boiler czy?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sie, 09:41, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jak się nie da, to się nie robi dwóch taryf.

    W inicjalnym Twoim poscie nic o tym nie napisales. Wlasnie na to
    zwrocilem uwage.

    > Jak się da, to przepływowy nie opłaca się bardziej. Jak się nie da -
    > większość zastrzeżeń do przepływowego nadal obowiązuje (większy
    > przydział mocy, mocniejsza instalacja wewnątrz,
    OK.

    > czekanie na rozpoczęcie
    > działania
    Bezedura. Wlasnie zwykly bojler ma z tym problem. Córa wejdzie do
    lazienki wymoczy sie jak ta lala i wody braklo.
    Co zrobisz? Poczekasz. Z przeplywowym nie musisz.

    >- dodatkowo do czekania na "spłynięcie" zimnej,
    Dokladnie tak samo jak w zwyklym.

    > problemy ze
    > stabilnością temperatury i wielkością strumienia).

    Ciutke inna charakterystyka dzialania. Taka specyfika. U mnie w
    praktyce ponad 10 letniej bezbolesna, wlasciwie nieodczuwalna.

    --
    Lukasz Sczygiel