    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Boiler czy?
    Date: Mon, 02 Aug 2010 21:38:23 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > No to konkretnie:
    > Mieszkanie na sałe 2 osoby.Mozna przyjać że rano kasycznie szybki przysznic,
    > zęby, pysio, po południu .... to co wyjdzie i wieczorem conajmniej 1/2 godzinki
    > pod prysznicem . Każdy z lokatorów oddzielnie a czasami.... ;-))))
    >
    > Boiler czy porzepływowy?
    >

    > --
    Ja bm Ci polecił mały bojler żeby kubek w cieplej wodzie opłukać. A do kabiny
    coś takiego co widziałem niedawno w odległym kraju. Była kabina i do niej był
    przepływowy 6 kW. Sterowanie temperaturą miał elektroniczne. Na odpływie wody z
    kabiny był wymiennik ciepła. Wylatująca do kanalizacji woda grzała tą co napływa
    do podgrzewacza. Samonapędzenie trwało jakąś minutę. Po tym czasie po lampce
    pokazującej jak grzeje grzałka było widać że na jakieś 2 do 3 kilowatów
    pobierał. W Polsce nigdy czegoś takiego nie widziałem. Ale idzie urzeźbić z tego
    co można w sklepach kupić.