  • Data: 2014-03-30 22:32:36
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2014 21:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > A jak przez przypadek odkryją coś, co nie pasuje do poprzednich wniosków
    > to to ignorują:-)

    Kłamiesz. Badają.

    [ciach]

    > Skąd znasz wiek skamieniałości, który używasz do datowania skał?

    Pisałem wyraźnie. Jeśli nie rozumiesz, to ja się poddaję - nie jestem
    specjalistą od nauczania.... "specjalistycznego".

    > Metodą radiometryczną datuje się młode skały. Dla starszych stosuje się
    > łącznie kilkadziesiąt metod datowania.

    Bingo.

    > Wiesz dlaczego tak dużo? - bo w zależności od stanowiska tylko niektóre
    > z nich dają wyniki pasujące do modelu :-)

    Odwrotnie - wyniki mają do siebie pasować.

    [ciach]

    > Na jednym z tych zdjęć masz drzewo, którego korzeń i metr pnia stoi w
    > warstwie węgla, reszta przechodzi przez kilka RÓŻNYCH warstw
    > geologicznych osadów.
    > Nie wydaje się to dziwne?

    Dlaczego ma być dziwne? Wyższe osady nie zawierały odpowiednich
    szczątków organicznych, więc nie zmieniły się w węgiel. Ciężko uzyskać
    węgiel z osadów lessowych.

    > Od początku pisałem o tych "budowlach z wielokątów" - pokazywałem linki
    > do tych murów w różnych zakątkach Ziemi. Nigdzie nie skaczę. O szybach
    > Wielkiej Piramidy napisałem przy okazji.

    W każdym razie piramidy to piaskowiec.

    > Skoro wiesz lepiej od Wiki podaj źródła.

    Są podane w wiki.