eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domBrak zasięgi - Wzmacniacz GSMRe: Brak zasięgi - Wzmacniacz GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    eer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
    com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Date: Thu, 27 Feb 2014 16:08:22 +0100
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Brak zasięgi - Wzmacniacz GSM
    References: <leihje$v5u$2@node2.news.atman.pl> <leit1n$o5s$1@node1.news.atman.pl>
    <530da2c6$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lel04a$v9t$1@node1.news.atman.pl>
    <530e069f$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <lelfhp$usr$1@node2.news.atman.pl>
    <530e6161$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <len3lm$5e4$2@node1.news.atman.pl> <len74f$l1i$1@node2.news.atman.pl>
    <len7hq$3j8$1@news.task.gda.pl> <len9pn$c6o$2@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <len9pn$c6o$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 9
    Message-ID: <530f54ed$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.116.89
    X-Trace: 1393513710 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2152 83.11.116.89:58262
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1832
    X-Received-Body-CRC: 769785862
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:137300
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-27 13:07, MałyszOn pisze:
    > I co w takiej sytuacji robić? Zasięgu brak, a tel komórkowy potrzebny

    Jak chcesz zrobić to legalnie, to jedyne wyjście zgłosić się do
    operatora, ale ciężko się przedrzeć przez pierwszą linię infolinii. W
    każdym razie, jest to możliwe, 10 lat temu załatwiałem to dla jednej
    firmy - cała procedura trwała około 3 miesięcy, zainstalowali wzmacniacz
    selektywny - wzmacniający tylko częstotliwości danego operatora, chyba
    wtedy to była idea.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1