  • Data: 2010-07-04 10:17:55
    Temat: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Jabłczyński" <j...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:14639107.20100704120314@idea.net.pl...
    nich szafki wiszące w kuchni, więc chyba płyta gipsowa odpada...

    > Kuchni na wymiar nie wezmę, bo jest 2 razy droższa od Ikei,
    Ale uwzgledniając koszt np przesuniecia sciany to na wymiar wyjdzie taniej.

    a moja
    > lepsza połowa uparła się na szare fronty Faktum Abstrakt, które
    > zresztą mi też się bardzo podobają :)
    Pozukaj stolarza(nie salonu mebli kuchenych ty) i zrobi tobie meble z
    frontami takimi jak w ikei a powinno ceenowo wyjśc taniej.
    pootzrebujesz raptem 3 szafki wiec cena ciebie nie zabije.
    Mój stolarz który robil mi meble kuchenne liczył koszty materiału+drugie
    tyle robocizna. wyszlo min 3x taniej jak z salonu.