  • Data: 2010-07-05 09:08:10
    Temat: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i0s6o2$nf7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Jak wszystko. Można wydac ile sie ma.
    > Ceny płyt i blatów nie powalaja, drogie bywaja okucia i akcesoria.
    > Ale cena 100zł za metr bieżący jest na prawdę realna u lokalnych
    > "płytowców"

    A gdzie cargo i szuflady?
    1000zl/m dotyczy skrzynki, zawiasow i frontow. Jak dojdzie co do czego to za
    ciut ladniejsze uchwyty trzeba bedzie doplacic drugie tyle a jedna szuflada
    bluma to ze 200zl. Dojda jeszcze lakierowane fronty i zrobi sie 2000zl/m.
    Takie podawanie cen to jak punkt hydraulika.

    > Jak dwa lata temu dowiadywałem sie o meble do swojej kucni to cena była ok
    > 800zł za metr bieżący
    > W ramach fuchy gość mi robił za cene materiału+ drugie tyle robocizne
    > policzył. Zresztą robi tak do dzisiaj.
    > Zależy jaki materiał wybierzesz.
    > Warto popytać

    Takie rzeczy to ja tez slyszalem i kogos takiego nawet znam, ale nie jest to
    polowa ceny. Widzialem tez duza kuchnie za 3000zl, tyle ze pozniej sie
    okazalo, ze to robota w ramach dlugoletniej wspolpracy. Co mi po takiej
    cenie skoro i tak za tyle nikt mi nie zrobi?

    Pozdro.. TK