  • Data: 2010-07-04 10:22:38
    Temat: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. kombinujesz, jak milicjanci z starym kawale o wymianie żarówki
    B. mam parę mebli z Ikei i parę nie z Ikei i powiem, że nie są aż takie
    super, ani też nie są tanie. Na przykład blat sosnowy klejony z listew z
    Ikei był o 40% droższy od tego, który kupiłem w sklepie z akcesoriami dla
    "płytowców". Do tego blat z Ikei był surowy a tamten ładnie delikatnie
    polakierowany.
    C. wiem, jakie to uczucie, jak się napalę na zakup czegoś, a ktoś inny
    odradza. Dlatego spokojnie sobie przemyśl, czy zmuszać górę aby przyszła do
    Mahometa
    Jacek