    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Date: Mon, 5 Jul 2010 11:31:33 +0200

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i0s7ur$r78$1@news.onet.pl...

    > A cargo to ponad 1000zł potrafi kosztować to fakt
    > A np wysuwana z blatu kolumna z gniazdkami elektrycznymio to kolejne kilka
    > stówek
    > Ale nie jest obowiązkowe
    > Ja nie mam i dobrze mi się z tym żyje. Mam duże głębokie szuflady w
    > których trzymam gary itp i swietnie to sie u mnie sprawdza zamiast carga.

    Ja carga mam dwa, jedno duze na soki, napoje i pudelkowo torebkowe produkty
    w stylu cukier, ryz i drugie cargo male na przyprawy i podreczne drobiazgi.
    Szuflad tez troche mam wieksze i mniejsze, natomiast wysuwanych gniazdek to
    ja nawet nie widzialem. :-)

    > Tu masz racje. Ale gościu pyta o proste mebelki które sa w sprzedazy w
    > Ikei, raptem 3 szafki do zabudowy

    Ja mu nie doradzam robienia kuchni za konkretne pieniadze, tu kwota juz
    padla i moze sie zdziwic, ze finalnie bedzie dwa razy wyzsza. :-)

    > Jedni maja "dojście" do grzejników elektrycznych za pół ceny inni do
    > stolarza, jeszcze innym instalację gazowa prawie darmo robia;)
    >
    > Życie

    Hehe, to prawda. Tylko dla porownania takie przyklady sa malo przydatne.

    Pozdro.. TK