eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Thu, 30 Jul 2015 17:44:54 +0200
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    dyskusyjnych:115843b1-5c9b-4433-b6ae-eae7f67ad97b@go
    oglegroups.com...

    > a to nie łatwiej nie gasic w zarodku takie inicjatywy?

    Ale po co? Jak komuś to nie przeszkadza to będzie u niego pracował - ktoś
    będzie miał pracę, ktoś zapłaci podatki. Jak ktoś będzie miał z tym problem
    to poszuka innej pracy.

    A jak wprowadzisz jakąś odgórną regulację że szefem nie może być
    transwestyta to nie dość że będzie jedna firma mniej na rynku to jeszcze
    jeden bezrobotny frustrat więcej.

    > krótka piłka - w statucie szkoły należy dopisac do wymogów "schludny
    > wygląd itp" - kiedys to było oczywiste, wobec "rozwoju" cywilizacji trzeba
    > opisywac jak ma wyglądac kulturalny człowiek.

    Sprecyzuj "schludny" :-)
    Pani się myje, ma czyste ubranie i zadbane paznokcie - co tatuaż albo
    kolczyk ma wspólnego ze schludnością?

    > bo to element kultury a nie dyskryminacja i kazdy sad by to oddalił. Na
    > obleśnego brodacza "prosze pani" nie bedzie rady. Pokaze ci dowód osobisty
    > i zechce zebys sie do dewiacyjnego swiata
    > dostosował. Bo nie miales odwagi zaprotestowac gdy dewianci zaczeli nas po
    > plasterku kroic...

    Moment - jak pokaże dowód i tam będzie płeć kobieta to będę to niego się
    zwracał jak do kobiety. Ale dopóki nie mam _wiedzy_ że jest kobietą to nie
    ma siły by mnie oskarżył o coś na podstawie tego że powiedziałem "proszę
    pana".

    > ze qurfa ale co? Od zawsze baba była babą, facet facetem a potem biologia
    > to potwierdziła obecnoscią stosownych chromosomów.
    > I były pojedyncze przypadki choroby (zwroc uwage na to slowo) -
    > obojnactwo. Ale choroba to nie stan normalny, choroba psychiczna/depresja
    > tez.

    I były też pojedyncze przypadki że kto miał organy i chromosomy jakieś ale
    poziom hormonów i psychikę inną. I przez wieki nie mógł z tym nic zrobić -
    obecnie może.

    > Konwencja mówi (nie wprost bo deficyt cohones) o morderstwach/przemocy tzw
    > honorowej. A ta jest czescia kultury islamu, jest scisle z nim zwiazana.
    > Przemoc wsród ludzi innej wiary jest
    > WBREW ich religiom. A ty tak ładnie sobie to rozszerzyłes:
    > religia=przemoc.
    > Bzdura!

    Nie ja sobie tego tak nie rozszerzyłem - to Ty upraszczasz.

    Zależność jest taka:

    Religia -> błędna interpretacja -> przemoc

    Gdzie strzałeczka oznacza _możliwość_ a nie regułę.

    Nijak z tego nie wynika że każda religia jest źródłem przemocy ani też że
    któraś konkretna jest źródłem przemocy.

    Ja jestem bardzo daleki od pisanie religia = przemoc. Bo nawet w Islamie
    jest to marginalne, a we współczesny chrześcijaństwie (za wyjątkiem sekt) w
    ogóle nie występuje.

    > Jak ją bije to robi to WBREW religii.

    Wbrew Twojemu (i mojemu też) rozumieniu religii. On sobie swoją wiarę może
    inaczej interpretować.

> [...]
    > (bardziej niz spolecznosc sasiednia). Jesli > ten proces zakłócisz to
    > zaczniesz produkowac potworki w stylu: baba co wierzy ze jest chłopem.
    > Jesli od przedszkola zaczniesz dzieci intensywnie uczyc ze moga być psem,
    > kotem czy innym wynalazkiem to pewnien procent dzieci zostanie zwichniety
    > i bedzie mialo problemy z tozsamoscia i
    > bedzie chcialo byc kotem. Ale przeciez nie dlatego ze w naturze sa
    > mozliwosci bycia kotem - tylko dlatego ze psychika ludzka jest podatna na
    > sugestie.
    > Mozna to leczyc, a mozna uznac za "prawo człowieka".

    Generalnie się z tym zgadzam - dowodem jest starożytna Grecja gdzie procent
    homoseksualistów był znacząco większy - nie dlatego że tylu się rodziło ale
    dlatego że tak byli wychowywani.

    Ale nawet tam byli ludzie którzy urodzili się nazwijmy to "inni" - np. mają
    za dużo przeciwnych hormonów. Na podstawie organów są jednej płci ale na
    podstawie hormonów i psychiki drugiej. Aby ich "naprawić" są dwie możliwości
    podawanie hormonów i leczenie psychiki albo "operacja". Nie widzę powodu by
    potępić operację albo twierdzić że oni po niej są inni.

    Tyle że to się ma nijak do tego o czym Ty pisałeś. Ktoś kto ma brodę i chce
    by do niego mówić per pani - to najczęściej zwykły świr. Jakby miał więcej
    żeńskich hormonów to by nie miał brody :-)

    Pozdrawiam
    Ergie