eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-07-30 18:22:06
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 17:45:09 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale po co? Jak komuś to nie przeszkadza to będzie u niego pracował - ktoś
    > będzie miał pracę, ktoś zapłaci podatki. Jak ktoś będzie miał z tym problem
    > to poszuka innej pracy.

    ja nie mówie o pracy, ja mówie o prawnie zabezpieczonych zboczeniach. Nie chce mi sie
    w kolejne dygresje skrecac.

    > Sprecyzuj "schludny" :-)
    > Pani się myje, ma czyste ubranie i zadbane paznokcie - co tatuaż albo
    > kolczyk ma wspólnego ze schludnością?

    no widzac ze moze i trzeba bedzie zdefiniowac schludnosc: higiena osobista, brak
    tatuazy w widocznych miejscach, brak kolczyków poza uszami, strój taki a taki - i
    prawo dyrektora do oceny. Uzna ze gosc przesadzil to do domu zmyc szminke.

    > Moment - jak pokaże dowód i tam będzie płeć kobieta to będę to niego się
    > zwracał jak do kobiety.

    A ja nie - bo nie mam zamiaru nikogo, równiez siebie, oszukiwac. Dzieciom powiesz -
    to jest kobieta, gdy widzą faceta? Własne dzieci oszukasz? Mnie to przez usta nie
    przejdzie.

    >Ale dopóki nie mam _wiedzy_ że jest kobietą to nie
    > ma siły by mnie oskarżył o coś na podstawie tego że powiedziałem "proszę
    > pana".

    nie bój nic - pan ci pokaze dowód, nawet przy swiadku zebys sie wykrecic nie mogl ze
    nie widziales. No, ty widze ze łykasz to łatwo - a ja bede musial na sile nie
    zobaczyc tego dowodu.

    > I były też pojedyncze przypadki że kto miał organy i chromosomy jakieś ale
    > poziom hormonów i psychikę inną. I przez wieki nie mógł z tym nic zrobić -
    > obecnie może.

    co moze? Leczyc sie? Toz i mógł przed wejsciem ustawy.Nie widze problemu w leczeniu
    choroby. Natomiast to co wprowadza najnowszy wynalazek ustawodawczy platformy jest
    sposobem na genderową "zmiane definicji płci" - płcią jest to co masz w dowodzie
    osobistym, to co sobie wybrałeś.
    Mozna sobie przegłosowac ze ksiezyc jest z sera, mozna ze facet jest babą. Tyle ze to
    kłamstwo.
    A ty kiedys sprzeciwiales sie falandyzacji prawa......

    > Zależność jest taka:
    > Religia -> błędna interpretacja -> przemoc
    > Gdzie strzałeczka oznacza _możliwość_ a nie regułę.

    Tyle ze taka reguła to bzdura.
    Mieszkasz w niebieskim budynku -> błędna interpretacja -> przemoc
    Bzdury na wejsciu - bzdury na wyjsciu jak to mówił jack reachel :)

    A ogółowi zostanie wrazenie ze: no tak, religia katolicka jest odpowiedzialna za
    przemoc.

    > Generalnie się z tym zgadzam - dowodem jest starożytna Grecja gdzie procent
    > homoseksualistów był znacząco większy - nie dlatego że tylu się rodziło ale
    > dlatego że tak byli wychowywani.

    no to sam dochodzisz ze zły proces wychowawczy jest zródłem dewiacji. To moze i
    bedziesz kiedys przeciw durnym ustawom i konwencjom, kto wie. Byle nie było za późno.

    b.